De opvolgers van Jan Tybout
Zin in Zon voorjaarsthema etalages in Rotterdam, 1994.
Nadat Paul Ewold als creatief instore communicatiemanager Jan Tybout was opgevolgd, nam Hans Krijger in 1985 het stokje over om het vervolgens over te dragen aan Ad van Dongen. Zonder uitzondering zagen zij het als hun taak het commerciƫle programma, dus alle acties, in de etalages zichtbaar te maken, waarbij langzamerhand ook de rol van de reclamebureaus belangrijker werd. Niet alleen aan de Hofleverancier van Sint Nicolaas en De Feesten van December werden feestelijke etalages gewijd, ook zetten de etaleurs elke maand een ander thema in de schijnwerpers: Zin in ZON, Het Speelse Buitenleven, ONS HUIS ONS THUIS, Signatuur in Mode, De Opruiming van de Bijenkorf, de introductie van de Bijenkorf Huis Collectie en natuurlijk de Drie Dwaze Dagen, met de bekende gele tas vol voordeel. Voor de Drie Dwaze Dagen werden de etalages dichtgeplakt om het verrassingseffect te verhogen. Niet de leukste actie voor de etaleurs!
Elke maand werd een ander thema in de schijnwerpers gezet door de etaleurs.
De feestelijke finale etalage in Rotterdam, 1998.
Etalage modefestival in Rotterdam in 1993.