Een nieuwe visie
De Inspiration etalage in Amsterdam in 2010.
Met het aantreden van Karin Vriese brak er een nieuw tijdperk aan voor de etaleurs en werd het commerciƫle seizoensactie-jaarprogramma losgelaten. De afdelingen styling, instoredesign en marketingcommunicatie bedachten een integrale commerciƫle aanpak, met Inspiration als titel voor het nieuwe magazine en de verhalende opbouw daarin als leidraad voor de etalages. Dat betekende het vertellen van dat verhaal in een zes- tot tiental etalages in de filialen Amsterdam, Den Haag, Rotterdam en Eindhoven. Storytelling kreeg nu een veel meer product- en merkengerichte invulling. De uiteenlopende verhalen konden gaan over het thema badmode, de Olympische Spelen, grafisch uitgewerkt, Afrikaanse stoffen of de samenwerking met het Rijksmuseum. Wel werden na de Sale in januari en juli, de voorjaars- en najaarsmodethema's gehandhaafd, en natuurlijk de hoogtepunten van november en december: Sinterklaas en Kerst.
Storytelling kreeg nu een veel meer product- en merkengerichte invulling. De uiteenlopende verhalen konden gaan over het thema badmode, de Olympische Spelen, Afrikaanse stoffen of de samenwerking met het Rijksmuseum.
Twee etalages nieuwe collectie 2019 in Den Haag.
Twee etalages 'Icons of fashion' in Den Haag 2015.