De opmars van de eigen mode merken
Het eigen merk Proloog, in Bijmagazine, februari 2001.
Vrouwenkleding werd halverwege de jaren negentig eleganter: wijde truien en blouses werden steeds vaker vervangen door strakke shirtjes en truitjes. Comfortabele lounge-kleding, bewaarde men voor thuis.
Het succes van de dames mode was te danken aan de indeling in de drie segmenten Trend, Carrière en Authentiek. Zo werden de merken ingedeeld in een van de drie categorieën. Ook werd het eigen merk versterkt in de assortimenten rokken, blazers en pantalons, op dat moment typische warenhuis producten. Alle merkloze producten werden geschrapt. Kwaliteit werd het sleutelwoord voor de jaren negentig. De presentaties in de winkel werden ook op de nieuwe indelingen aangepast. Hierdoor kreeg iedere categorie zijn eigen sfeer. Ook het styling- en inkoopproces werd op de nieuwe indelingen aangepast: zo maakte Styling een internationale vertaling van de trends.
In 1991 werd het filiaal Rotterdam als eerste grondig vernieuwd, om als voorbeeld te dienen voor de andere filialen.