“The marketplace for good looking and good living”
Pagina in Bij journaal, september 1981.
Na de invoering van de nieuwe modeconcepten, zoals geformuleerd door Bosse Sandqvist in zijn strategische visie "The market place for good looking and good living", gebaseerd op lifestyle-uitingen door de manier van kleden, versieren en verzorgen, ontstond een aantal sterke afdelingen binnen de herenmode. De compleet vernieuwde herenmode-afdeling op de parterre van de winkel werd onderverdeeld in: New Traditionals met de kostuums, blazers en klassieke broeken, Easy Way met de informele mode, een grote overhemden afdeling, Number One voor de jongeren, en een afdeling ondermode.
De jaren tachtig werden volgens de trendonderzoekers beheerst door de groeiende behoefte aan kwaliteit, stijl en individualiteit. Sportieve kleding werd gevraagd maar de vrouw vond ook dat de man er eleganter en stijlvoller uit mocht zien.
"The market place for good looking en good living". De nieuwe strategie ingevoerd vanaf 1979.
New Traditional in Bij journaal, september 1981.
Herenmode truien in Bij journaal, maart 1981.